Izrada ljetnog sunčanog sata na dodatnoj nastavi iz Fizike
Autor: Sanja Posavec, 18. 6. 2015.
Ljudski sunčani sat nedavno je ugledao svjetlo Sunca i u našoj školi gdje osim svoje funkcionalne uloge predstavlja i slikovito oživljavanje prostora između škole i dvorane.
Ljudski sunčani sat je interaktivna vrsta sunčanog sata koji služi za točno pokazivanje zonskog vremena koristeći sjenu korisnika. Korisnik u tom trenutku postaje kazaljka za određivanje vremena. Potrebno je stati na polje tekućeg mjeseca licem prema sjeveru, ispružiti sklopljene ruke iznad glave i zatim pročitati vrijeme na brojčaniku ljetnog ili zimskog računanja vremena.
Ljudski sunčani sat omogućuje stjecanje praktičnih znanja iz raznih predmeta poput Prirode, Geografije, Fizike, Astronomije i sl. Učenici interaktivno uče o stranama svijeta, orijentaciji, gibanju Zemlje oko svoje osi i oko Sunca. Prikladan je za individualni i grupni rad.
Učenici koji su sudjelovali u izradi su učenici dodatne grupe iz Fizike: Tin Hrgović, Tatjana Podvezanec i Mihael Mesarić uz svesrdnu pomoć i ostalih učenika 7. i 8. razreda.
Voditelj projekta: učitelj fizike Kristijan Jabuka Smiljanić
Savjetnica za likovni izražaj: učiteljica likovne kulture Ruža Hajdinjak
Izrada ljetnog sunčanog sata na dodatnoj nastavi iz Fizike
Autor: Sanja Posavec, 18. 6. 2015.
Ljudski sunčani sat nedavno je ugledao svjetlo Sunca i u našoj školi gdje osim svoje funkcionalne uloge predstavlja i slikovito oživljavanje prostora između škole i dvorane.
Ljudski sunčani sat je interaktivna vrsta sunčanog sata koji služi za točno pokazivanje zonskog vremena koristeći sjenu korisnika. Korisnik u tom trenutku postaje kazaljka za određivanje vremena. Potrebno je stati na polje tekućeg mjeseca licem prema sjeveru, ispružiti sklopljene ruke iznad glave i zatim pročitati vrijeme na brojčaniku ljetnog ili zimskog računanja vremena.
Ljudski sunčani sat omogućuje stjecanje praktičnih znanja iz raznih predmeta poput Prirode, Geografije, Fizike, Astronomije i sl. Učenici interaktivno uče o stranama svijeta, orijentaciji, gibanju Zemlje oko svoje osi i oko Sunca. Prikladan je za individualni i grupni rad.
Učenici koji su sudjelovali u izradi su učenici dodatne grupe iz Fizike: Tin Hrgović, Tatjana Podvezanec i Mihael Mesarić uz svesrdnu pomoć i ostalih učenika 7. i 8. razreda.
Voditelj projekta: učitelj fizike Kristijan Jabuka Smiljanić
Savjetnica za likovni izražaj: učiteljica likovne kulture Ruža Hajdinjak
SAVJETI ZA UČENIKE I RODITELJE
e-Dnevnik upute za učenike i roditelje
Online katalog školske knjižnice
KNJIGONJUŠKA - LEKTOBLOG - GODINA ČITANJA 2021
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Ukupno: 259822
Ovaj mjesec: 936
Danas: 38