Čitanje slikovnica
Autor: Patricija Husajina, 16. 12. 2022.
Poticanje čitanja slikovnica i emocionalni razvoj učenika Tijekom 11. i 12. mjeseca odrađene su radionice poticanja čitanja slikovnica nelektirnih djela „Ja sam poseban“, „Luka voli izmišljati“ i „Ne baš savršeni pingvin“ s ciljem stvaranja pozitivnog okruženja i privrženosti prema čitanja u razredu. Aktivnost nakon čitanja djela „Ja sam poseban“, učenici su nacrtali oko i šaku prijatelja s kojim sjede u klupi te su unutar šaka izdvojili posebnosti svojeg prijatelja koju su predstavili razredu. Aktivnost nakon čitanja djela „Luka voli izmišljati“ bila je nacrtati stvar, predmet, osobu ili situaciju zbog koje nikad ne bismo bili Luka te predstaviti nacrtano razredu. Aktivnost nakon čitanja djela „Ne baš savršen pingvin“ bila je staviti se u ulogu Pere i napisati kako bi se trebalo ponašati s obzirom na toleranciju, pripadnost i različitost. Raspravljalo se i o situaciji možemo li živjeti sami te smo se prisjetili djela „Pale sam na svijetu“. Na kraju smo plesali ples pingvina s razrednim Pericom u sredini. Klikom na sliku otvara se galerija fotografija. Aktivnosti su provedene u nižim razrednima naše škole. (Patricija Husajina)
Čitanje slikovnica
Autor: Patricija Husajina, 16. 12. 2022.
Poticanje čitanja slikovnica i emocionalni razvoj učenika Tijekom 11. i 12. mjeseca odrađene su radionice poticanja čitanja slikovnica nelektirnih djela „Ja sam poseban“, „Luka voli izmišljati“ i „Ne baš savršeni pingvin“ s ciljem stvaranja pozitivnog okruženja i privrženosti prema čitanja u razredu. Aktivnost nakon čitanja djela „Ja sam poseban“, učenici su nacrtali oko i šaku prijatelja s kojim sjede u klupi te su unutar šaka izdvojili posebnosti svojeg prijatelja koju su predstavili razredu. Aktivnost nakon čitanja djela „Luka voli izmišljati“ bila je nacrtati stvar, predmet, osobu ili situaciju zbog koje nikad ne bismo bili Luka te predstaviti nacrtano razredu. Aktivnost nakon čitanja djela „Ne baš savršen pingvin“ bila je staviti se u ulogu Pere i napisati kako bi se trebalo ponašati s obzirom na toleranciju, pripadnost i različitost. Raspravljalo se i o situaciji možemo li živjeti sami te smo se prisjetili djela „Pale sam na svijetu“. Na kraju smo plesali ples pingvina s razrednim Pericom u sredini. Klikom na sliku otvara se galerija fotografija. Aktivnosti su provedene u nižim razrednima naše škole. (Patricija Husajina)
SAVJETI ZA UČENIKE I RODITELJE
e-Dnevnik upute za učenike i roditelje
Online katalog školske knjižnice
KNJIGONJUŠKA - LEKTOBLOG - GODINA ČITANJA 2021
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Ukupno: 259822
Ovaj mjesec: 936
Danas: 38