Erasmus +
Autor: Sanja Posavec, 23. 6. 2022.
Od Erasmus zadatka – LETTERS (slova) do pisanja pisma na engleskom jeziku Iako smo na samom završetku nastave u ovoj školskoj godini (2021.2022.), učenici 4. A razreda uz redovite obveze izvršavaju i zadatke vezane uz E+projekat - Inclusion Through Arts. Naime, u okviru zadatka LETTERS učenici su na određeno slovo abecede tražili i zapisivali riječi na engleskom jeziku. Sljedeći korak, malo teži, bio je od zapisanih riječi na engleskom jeziku oblikovati rečenicu. Učenici su radili u grupama, naučili su neke nove riječi na engleskom jeziku, prezentirali sastavljene rečenice i dobro se zabavili. Da bi djeca shvatila važnost učenja drugog stranog jezika ( engleski jezik) koji im pruža mogućnost komunikacije sa djecom iz drugih zemalja svaki je učenik iz 4. A razreda, uz pomoć učitelja engleskog jezika Marka Kokota, napisao pismo o sebi . Pisma su poslali učenicima iz Beato Juan Grande Primary Public School iz Carmone u Španjolskoj koji su i inicirali ovakav način komunikacije ( pisanje pisma o sebi na engleskom jeziku). Učenici su bili oduševljeni ovim zadatkom, a pisma su ukrasili crtežima i šaljivim porukama. (Marija Jelenić)
Erasmus +
Autor: Sanja Posavec, 23. 6. 2022.
Od Erasmus zadatka – LETTERS (slova) do pisanja pisma na engleskom jeziku Iako smo na samom završetku nastave u ovoj školskoj godini (2021.2022.), učenici 4. A razreda uz redovite obveze izvršavaju i zadatke vezane uz E+projekat - Inclusion Through Arts. Naime, u okviru zadatka LETTERS učenici su na određeno slovo abecede tražili i zapisivali riječi na engleskom jeziku. Sljedeći korak, malo teži, bio je od zapisanih riječi na engleskom jeziku oblikovati rečenicu. Učenici su radili u grupama, naučili su neke nove riječi na engleskom jeziku, prezentirali sastavljene rečenice i dobro se zabavili. Da bi djeca shvatila važnost učenja drugog stranog jezika ( engleski jezik) koji im pruža mogućnost komunikacije sa djecom iz drugih zemalja svaki je učenik iz 4. A razreda, uz pomoć učitelja engleskog jezika Marka Kokota, napisao pismo o sebi . Pisma su poslali učenicima iz Beato Juan Grande Primary Public School iz Carmone u Španjolskoj koji su i inicirali ovakav način komunikacije ( pisanje pisma o sebi na engleskom jeziku). Učenici su bili oduševljeni ovim zadatkom, a pisma su ukrasili crtežima i šaljivim porukama. (Marija Jelenić)
SAVJETI ZA UČENIKE I RODITELJE
e-Dnevnik upute za učenike i roditelje
Online katalog školske knjižnice
KNJIGONJUŠKA - LEKTOBLOG - GODINA ČITANJA 2021
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Ukupno: 259822
Ovaj mjesec: 936
Danas: 38