preskoči na sadržaj

Osnovna škola Tomaša Goričanca Mala Subotica

 > Naslovnica
Vijesti

Erasmus+

Autor: Ivana Zvonarek, 10. 3. 2022.

Mobilnost učitelja u ERASMUS+ projektu INCLUSION THROUGH ARTS u Španjolskoj

          U okviru Erasmus+ projekta pod nazivom Inclusion Trough Arts, učiteljice Manuela Stričak, Dora Puklek i Marija Jelenić iz Osnovne škole Tomaša Goričanca Mala Subotica sudjelovale su u razdoblju od 12. do 19. 2. 2022. godine na stručnom usavršavanju u Španjolskoj, u gradu Carmona. U projektu uz domaćina Španjolsku partnerske škole su iz Češke, Latvije, Finske i Grčke.

Prvi dan  bio je  rezerviran za upoznavanje škole domaćina - Beato Juan Grande Primary Public School Carmona. Tema ove mobilnosti bila je Inkluzija kroz priču. Sudionicima projekta pružana je mogućnost upoznavanja najrazličitijih tehnika kojima španjolski učitelji motiviraju djecu na pričanje i pripovijedanje, odnosno govorno izražavanje te time pridonose bogaćenju njihova rječnika.

           Drugi  dan  bio  je rezerviran za trening i upoznavanje kooperativnih tehnika učenja i njihove primjene u školi domaćina. Svi sudionici projekta mogli su sudjelovati u direktnoj nastavi u razredima. Popodnevne sate proveli su u upoznavanju i razgledavanju kulturno-povijesnih spomenika obližnje Seville uz pratnju vodiča.

          Treći dan bio je rezerviran za upoznavanje njihovih tehnika podučavanja (bilingual education – CLIL). Naime, osim na materinjem, španjolskom jeziku, učenici uče predmete i na stranim jezicima (engleski i francuski) tako da tri nastavna predmeta slušaju na engleskom ili francuskom jeziku.

U praktičnom dijelu svaki je tim učitelja dobio zadatak da određenu nastavnu jedinicu prezentira na svom materinjem jeziku, a zatim i na engleskom jeziku te da ključne riječi nastavne jedinice nauči učitelje drugih zemlja. Popodne trećeg dana domaćini su svoje goste odveli na jedan tipičan farmerski posjed gdje se već generacijama uzgajaju masline i naranče po kojima su najpoznatiji južni i jugozapadni prostori Španjolske.

            Posljednja aktivnost zadnjeg dana bila je evaluacija ove mobilnosti kao i svih dosad ostvarenih zadataka i aktivnosti. Krenulo se i s pripremama za sljedeću mobilnost koja je planirana za kraj ožujka 2022. godine u Rigi, u Latviji.

Obogaćeni novim znanjima, spoznajama  i iskustvima svi sudionici Erasmus + projekta  vratili su se u svoje škole puni dojmova i nezaboravnih uspomena.

 

                                                                                                   Marija Jelenić


Priloženi dokumenti:
1_e.jpg (566.10 KB)
3e.jpg (665.77 KB)
4e.jpg (1.44 MB)
5e.jpg (977.59 KB)
6e.jpg (821.48 KB)


Vijesti

Erasmus+

Autor: Ivana Zvonarek, 10. 3. 2022.

Mobilnost učitelja u ERASMUS+ projektu INCLUSION THROUGH ARTS u Španjolskoj

          U okviru Erasmus+ projekta pod nazivom Inclusion Trough Arts, učiteljice Manuela Stričak, Dora Puklek i Marija Jelenić iz Osnovne škole Tomaša Goričanca Mala Subotica sudjelovale su u razdoblju od 12. do 19. 2. 2022. godine na stručnom usavršavanju u Španjolskoj, u gradu Carmona. U projektu uz domaćina Španjolsku partnerske škole su iz Češke, Latvije, Finske i Grčke.

Prvi dan  bio je  rezerviran za upoznavanje škole domaćina - Beato Juan Grande Primary Public School Carmona. Tema ove mobilnosti bila je Inkluzija kroz priču. Sudionicima projekta pružana je mogućnost upoznavanja najrazličitijih tehnika kojima španjolski učitelji motiviraju djecu na pričanje i pripovijedanje, odnosno govorno izražavanje te time pridonose bogaćenju njihova rječnika.

           Drugi  dan  bio  je rezerviran za trening i upoznavanje kooperativnih tehnika učenja i njihove primjene u školi domaćina. Svi sudionici projekta mogli su sudjelovati u direktnoj nastavi u razredima. Popodnevne sate proveli su u upoznavanju i razgledavanju kulturno-povijesnih spomenika obližnje Seville uz pratnju vodiča.

          Treći dan bio je rezerviran za upoznavanje njihovih tehnika podučavanja (bilingual education – CLIL). Naime, osim na materinjem, španjolskom jeziku, učenici uče predmete i na stranim jezicima (engleski i francuski) tako da tri nastavna predmeta slušaju na engleskom ili francuskom jeziku.

U praktičnom dijelu svaki je tim učitelja dobio zadatak da određenu nastavnu jedinicu prezentira na svom materinjem jeziku, a zatim i na engleskom jeziku te da ključne riječi nastavne jedinice nauči učitelje drugih zemlja. Popodne trećeg dana domaćini su svoje goste odveli na jedan tipičan farmerski posjed gdje se već generacijama uzgajaju masline i naranče po kojima su najpoznatiji južni i jugozapadni prostori Španjolske.

            Posljednja aktivnost zadnjeg dana bila je evaluacija ove mobilnosti kao i svih dosad ostvarenih zadataka i aktivnosti. Krenulo se i s pripremama za sljedeću mobilnost koja je planirana za kraj ožujka 2022. godine u Rigi, u Latviji.

Obogaćeni novim znanjima, spoznajama  i iskustvima svi sudionici Erasmus + projekta  vratili su se u svoje škole puni dojmova i nezaboravnih uspomena.

 

                                                                                                   Marija Jelenić


Priloženi dokumenti:
1_e.jpg (566.10 KB)
3e.jpg (665.77 KB)
4e.jpg (1.44 MB)
5e.jpg (977.59 KB)
6e.jpg (821.48 KB)


OBAVIJESTI
Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 8. 12. 2014.

Ukupno: 259822
Ovaj mjesec: 936
Danas: 38
CMS za škole logo
Osnovna škola Tomaša Goričanca Mala Subotica / Glavna 55, HR-40321 Mala Subotica / os-mala-subotica.skole.hr / ured@os-mala-subotica.skole.hr
preskoči na navigaciju