Protokol o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama

by | 3. sij 2025.

Poštovani učenici, roditelji i svi ostali korisnici škole i školske dvorane,

od utorka, 7.1.2025. započinje nastava u drugom polugodištu. Sukladno Odluci o donošenju Protokola o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama koju je izdalo Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih, šaljemo nekoliko smjernica.

 

Učenici

Ulazna vrata školske ustanove, kao i svi ostali ulazi ili izlazi, bit će zaključani tijekom cijelog radnog vremena na način da su osigurani evakuacijski izlazi, osim u posebnim okolnostima koje odobri ravnatelj.

U svrhu ulaska učenika u školsku ustanovu prije početka i izlaska nakon završetka nastavnoga dana, vrata će biti otključana 30 minuta prije početka nastave i 15 minuta nakon 4., 5. i 6. sata.

Učenike koji imaju izbornu nastavu, izvannastavne ili neke druge aktivnosti van redovne nastave dočekuje i ispraća njihov učitelj.

Tijekom malog i velikog odmora učenicima nije dopušteno napuštanje školske ustanove.

Eventualne slobodne sate učenici mogu provesti u knjižnici škole ili holu škole.

Jedini ulaz u školu bit će glavni ulaz u školu.

Roditelji i sve ostale stranke

Roditelji mogu ulaziti u školsku ustanovu samo u dogovorenom terminu, uz prethodnu najavu ili na poziv od strane školske ustanove, o čemu se obavještava radnik na ulazu u školsku ustanovu.

Roditelji koji dolaze na informativne razgovore s razrednicima obvezni su poštovati raspored primanja.

Roditelj koji se najavio i dogovorio termin kod zaposlenika škole, ili je bio pozvan od strane škole, dolazi u točno dogovoreno vrijeme.

Na ulazu u školu će ga dočekati zaposlenik škole s kojim je sastanak dogovoren. Nakon odrađenog sastanka roditelj izlazi iz škole u pratnji zaposlenika s kojim je razgovor obavljen. Radnik školske ustanove obvezan je provjeriti identitet osobe koja ulazi u školsku ustanovu uvidom u osobnu iskaznicu ili drugi odgovarajući dokument s fotografijom te ga upisuje u za to predviđenu evidenciju. Osobi koja to odbije neće se dopustiti ulazak u školu.

U slučaju održavanja roditeljskog sastanka, razrednik prisutne roditelje dočekuje na ulazu školske ustanove i vodi do učionice, a nakon završetka roditeljskog sastanka razrednik prati roditelje do izlaza.

Roditelji čija su djeca korisnici produženog boravka moći će preuzeti učenike u razmacima od pola sata (15:00, 15:30, 16:00 i 16:30h) isključivo ispred ulaza u školu. Učiteljica će ih dopratiti do ulaza i nakon izlaska zaključati vrata.

Svi posjetitelji koji nisu radnici ili učenici školske ustanove moraju biti evidentirani i u pratnji radnika školske ustanove upućeni na dogovoreno mjesto i ispraćeni iz školske ustanove.

Zaposlenici škole

U prvoj početnoj fazi svi zaposlenici škole ulazit će u školu pozivom prema tajništvu škole (Matična škola: 040/631-620, Područna škola 040/639-200 ) ili prema tehničkom osoblju (095/2244567). Trenutno se radi na digitalno tehnološkom rješenju ulaza kako bi zaposlenici koji ne dolaze na prve satove mogli nesmetano ulaziti u školu.

Sportski klubovi, udruge i rekreativci koji školske sportske dvorane koriste u poslijepodnevnim terminima ulazit će u sportsku dvoranu pet minuta prije dogovorenog termina, nakon čega će se također zaključavat vrata. Korisnici dvorane bit će dužni voditi evidencija svih osoba koje ulaze u krug škole.

Svaka daljnja izmjena (kojih će zasigurno biti zbog tehničkih i sigurnosnih promjena na samim vratima škole) i promjena, bit će objavljena na našim web stranicama škole i društvenim mrežama.

Molimo sve učenike, roditelje, skrbnike te vanjske korisnike da imaju razumijevanja za novi način ulaska i kretanja po školskim prostorima te da poštuju nova pravila.

                                                                            Ravnateljica škole:

Željka Štampar Zamuda

 

Opširnije:

https://mzom.gov.hr/vijesti/usvojen-protokol-o-kontroli-ulaska-i-izlaska-u-skolskim-ustanovama/6672

Skip to content